اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۱۳۴

احمدوند: پیروزی مقابل تایوان معجزه الهی خواهد بود!

احمدوند: پیروزی مقابل تایوان معجزه الهی خواهد بود!
سرمربی تیم ملی تنیس گفت: اختلاف سطح تنیس تایوان با ما بسیار زیاد است و شکست این تیم در خانه‌اش معجزه الهی خواهد بود.
۰۰:۱۴ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

سعید احمدوند در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم ملی تنیس برای دیدار با تایوان اظهار داشت: روز گذشته به تایوان رسیدیم و با توجه به اینکه بچه‌ها خسته بودند به استراحت پرداختند و از امروز تمریناتمان را برای این بازی در تایوان آغاز می‌کنیم. در اردوی استانبول روی نقاط ضعف خود کار کردیم و هر کاری که لازم بود را انجام دادیم. مشکل ما در حال حاضر هوای شرجی تایوان است که تأثیر زیادی دارد.

وی عنوان کرد: باید تنیس خوبی مقابل تایوان بازی کنیم، آنها بهترین تیم خود را آورده‌اند و همین تیم در بازی‌های آسیایی شرکت خواهد کرد. نفر اول تیم آنها در حال حاضر در رتبه ۱۵۰ دنیا قرار دارد و چند روز پیش با نیشی کوری در دو ست ۶ بر ۴ باخته است. در مجموع کشور بسیار خوبی در تنیس هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس تأکید کرد: اختلاف سطح تنیس ما با آنها بسیار زیاد است و از سوی دیگر در زمین خودشان هم بازی خواهند کرد، اما به‌هر حال اتفاقات عجیب و غریب در ورزش زیاد رخ می‌دهد و هیچ چیز قطعی نیست و استثنا هم وجود دارد. به قول کی‌روش ما نمی‌بازیم، یا می‌بریم یا یاد می‌گیریم.

احمدوند با اشاره به اینکه پیروزی مقابل تایوان در خانه‌اش فقط می‌تواند معجزه باشد، عنوان کرد: مشکل تنیس ایران حضور در گروه ۲ یا ۳ نیست، بلکه باید سطح عمومی تنیس ایران را بالا ببریم و نظم و فرهنگ این رشته را بیاموزیم. به‌عنوان مثال پسر ۱۶ ساله تایوانی طوری تمرین می‌کرد که همه ما را تحت تأثیر قرار داده بود و با بچه‌های ما قابل مقایسه نیستند.

وی ادامه داد: بازیکنان آنها در رده نوجوانان به فینال اوپن استرالیا راه یافته است و نشان می‌دهد که چقدر با آنها تفاوت داریم. با این شرایط ما از پیش بازنده نیستیم و می‌رویم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

به گزارش فارس، دیدار ایران و تایوان در مرحله حذفی مسابقات تنیس دیویس کاپ شنبه و یکشنبه هفته آینده به میزبانی تایوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین